Kurt Johannessen

THE SOAP BUBBLE STRATEGY

170 kr

The Soap Bubble Strategy is book no. 3 in The Teeny Tiny series. The book is based on material from the performancelecture The Disappearance of the Soap Bubble (2007). Together with the experiences from the About Something series, one can look at the soap bubble breathing in and breathing out with new eyes. A strategy can then be found that can have major positive consequences for those who are willing to internalize it, which in turn can lead to societal upheavals if many people see this new way of taking in information from everything.

Bidragsytere

Kurt Johannessen

2 på lager

Om utgiveren:

ZETH FORLAG/ KURT JOHANNESSEN

Kurt Johannessen (f. 1960) gav ut sin fyrste artist’s book i 1984. I 1999 oppretta han sitt eige forlag, Zeth Forlag, som alle bøkene kjem ut på. Mange av hans bøker er tekstrelaterte, men nokre er laga med utgangspunkt i teikningar eller foto. Tekstarbeida er ofte fortellingar på ei setning. Dei er visuelle, poetiske, og til tider humoristiske. I 2013 starta han bokserien Om-noko. Det vart 19 bøker i serien og mange av dei var grunnlag for ulike performanceforedrag. Desse bøkene ligg i kryssingspunktet mellom filosofi/bildekunst/poesi/vitskap. Johannessen har utgitt over 100 bøker.

zeth.no


Kjøp tidligere utgaver

Andre likte også…

Meny